Retourneren en Klachten


Retourneren in Nederland


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk kan dit. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroeping termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u (of een door u aangewezen derde die niet de vervoerder is) het goed fysiek in bezit krijgt.

Dit dient u te melden per e-mail of post.


Voor wie zijn de kosten van een retourzending?

In het geval van een foutief geleverde zending of een defect, dan betaalt Cornelia Servies de kosten voor het retourneren en het eventueel omruilen van het product. Bij herroepingsrecht zijn de kosten van het terugzenden van de goederen voor uw rekening. Het product dient zoveel als mogelijk in de originele verpakking geretourneerd te worden.  

U kunt zelf een keuze maken op de manier waarop u de goederen retourneert. Mocht u hierbij hulp nodig hebben,

neem dancontact met ons op.

U kunt de artikelen retourneren naar het onderstaande adres.

Retouradres:

Cornelia Servies

Katschiplaan 140

2496 ZN Den Haag


Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens zijn:

Cornelia Servies

Postbus 137

2630 AC Nootdorp

Telefoonnummer: 06 22337490

e-mail: vraaghetcornelia@corneliaservies.nl    

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.      

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.   

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Cornelia Servies bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).