1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Onze verzenddagen zijn: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag. We sturen je een berichtje als we je pakketje verzonden hebben. Wij versturen met DHL (voor Nederland) en PostNL (voor België,Duitsland).
2. Hoe wordt het servies verstuurd?
Het versturen van servies via pakketlevering moet heel zorgvuldig gebeuren. Bij het inpakken zorgen we dat het servies geen direct contact kan maken met de zijkanten van de doos of andere serviesstukken.
3. Toch iets gebroken?
Toch iets gebroken of beschadigd tijdens de verzending? Stuur binnen 24 uur na ontvangst een foto van je gebroken/beschadigde product ovv je ordernummer en/of naam en adres, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen. We zullen ons uiterste best doen om je tegemoet te komen.
4. Wat zijn de verzendkosten?
Kijk hiervoor bij Verzenden
5. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Kijk hiervoor bij Retourneren
6. Is de kleur die ik heb besteld exact dezelfde als op mijn computerscherm?
Wij kunnen niet garanderen dat de kleur goed overkomt op het scherm van je computer, tablet of mobiele telefoon. Dit heeft te maken met de beeldkwaliteit en kleurinstellingen van deze apparaten.
7. Wat doet Cornelia Servies met mijn persoonlijke gegevens?
Wij hebben de gevraagde gegevens nodig om je bestelling te verwerken en contact met je op te nemen. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk om met je gegevens. Cornelia Servies zal je persoonlijke gegevens niet aan derden doorgeven of verkopen. Kijk hiervoor ook bij onze Privacyverklaring.