Is uw aankoop niet naar wens?

Is uw aankoop niet naar wens? Dat is vervelend. Wij doen er alles aan uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw artikel retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzendingen van u naar de webwinkel zijn voor uw rekening. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepinsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, in onbeschadigde originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt het beste contact met ons opnemen via info@corneliaservies.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede staat retour is ontvangen. 

Wanneer u een gedeelte van uw bestelling wilt retourneren, dan zullen de eventuele betaalde verzendkosten van uw oorspronkelijke order niet worden vergoed. 

Eventuele schade ontstaan tijdens verzending, dient binnen 24 uur na ontvangst per e-mail (met foto) te worden gemeld aan info@corneliaservies.nl. Cornelia Servies is dan ook niet aansprakelijk voor schade die later dan 24 uur na ontvangst gemeld is. 

Stappen bij Retourneren

  1. Aanmelden retour per e-mail naar info@corneliaservies.nl
  2. U ontvangt een e-mail ter bevestiging
  3. Na ontvangst van uw retour ontvangt u een ontvangstbevesting en ruilen wij het artikel (indien voorradig) of storten wij het aankoop bedrag terug. 
  4. Indien u het aankoopbedrag terug wenst te ontvangen, zal dit ten allen tijde zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding geschieden. 

Retouradres

Cornelia Servies

Katschiplaan 140

2496 ZN Den Haag

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@corneliaservies.nl


Wij proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij het niet kunnen afleveren of ophalen (DHL servicepunt) van uw pakket en uw pakket komt retour naar Cornelia Servies. En u wilt toch uw bestelling ontvangen. Zullen wij bij het opnieuw verzenden van uw bestelling de verzendkosten in rekening brengen (middels een betaallink), voordat wij uw pakket nogmaals verzenden. 

© 2018 - 2024 Cornelia Servies | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel